Mən, İsgəndərova Yeganə Əvəz qızı
2001-ci ildə Gəncə Dövlət Universitetinin
Filologiya fakultəsini bitirərək Azərbaycan dili və Ədəbiyyat müəllimi
ixtisasına yiyələnmişəm. 2004-cü ildə Gəncə Dövlət Universitetinin Magistraturasının
“Xarici ölkə xalqları ədəbiyyatı” fakultəsini fərqlənmə diplomu ilə bitirərək
magistr adı almışam. Göygöl rayonu L.Məhərrəmov
adına Şəhriyar kənd tam orta məktəbində
müəllim kimi fəaliyyət göstərirəm.
Fəaliyyətim müddətində bütün ruhum və varlığımla dilimə, bu dilidə yazılmış söz sənətimə bağlı olmuşam. Bu doğmalıqda bir fənni tədris etmək böyük məsuliyyət tələb edir.
Bizim fənnimiz həm milli, həm də ümumbəşəridir. Bu baxımdan istər dil, istərsə də, ədəbiyyatımız milli və ümumbəşəri dəyərləri, şagirdlərin fərdi xüsusiyyətlərini nəzərə almaqla, əlverişli təlim şəraitinin yaratmaqla, tələbyönümlü, nəticəyönümlü, şagirdyönümlü, inteqrativ şəkildə tədris olunmalıdır. Bu prinsipləri nəzərə alan müəllim qarşısına müəyyən vəzifələr qoymalıdır.
Şagirdlərinin idraki, informativ-kommunikativ fəaliyyət göstərməsini, onlarda düşünmə, emosional və hərəki bacarıqların formalaşmasını əsas götürən müəllim həmin vəzifələri həyata keçirmək üçün müəyyən vasitələr müəyyənləşdirməlidir. Bu vasitələr müəllimin öz vəzifəsinin öhtəsindən layiqincə gəlməsi üçün açar rolunu oynayacaqdır.
Azərbaycan dili və ədəbiyyat fənn
kurikulumu ilə tanışlıqdan sonra mən bu kurikulumların təbliği barədə düşünməyə
başladım. Öncə müdavim kimi kursda iştirak edərək biliklərimi möhkəmləndirdim. Sonra məqsədimə bir addım daha yaxınlaşmaq
üçün Bakı Avropa liseyinde “Unisef” tərəfindən təşkil olunmuş Azərbaycan dili və
Ədəbiyyatı fənn kurikulumunun tətbiqi
üzrə təlimçilər üçün təlim kursunu və “Öyrədənlərin
öyrədəni”təlim kurslarını bitirərək “Təlimçi” statusu aldım. XXI əsr Beynəlxalq Təhsil və İnnovasiya Mərkəzi tərəfindən təlimçilik
təklifi dəyərləndirdikdən sonra təlimçi kimi fəaliyyət göstərirəm.
Təhsil islahatının vacib tərkib hissələrindən biri də valideynlərin məktəb həyatında rolunu artırmaqdır. 2010-cu ildə “Unicef”-in dəstəyi ilə “Valideyn-Müəllim-Şagird əməkdaşlığını təsis etmək və Azərbaycan məktəblərində VMA-ları inkişaf etdirməklə uşaqlar üçün yararlı məktəbin inkişafına yardım etmək” layihəsi əsasında “QNT menecmenti və liderlik İnkişaf Proqramı”nın təlim kursunda iştirak etmişəm. VMA-ların işi üzrə fəallığımı nəzərə alan rəhbərlik “Azərbaycan, Gürcüstan, Moldova və Polşada Valideyn-Müəllim hərakatının inkişafı üçün təcrübə mübadiləsi formalaşması” üzrə konfransda iştirakıma qərar vermişdir. Nailiyyətlərim rayon səviyyəsində təltifə layiq görülmüşd
Fəaliyyətim müddətində bütün ruhum və varlığımla dilimə, bu dilidə yazılmış söz sənətimə bağlı olmuşam. Bu doğmalıqda bir fənni tədris etmək böyük məsuliyyət tələb edir.
Bizim fənnimiz həm milli, həm də ümumbəşəridir. Bu baxımdan istər dil, istərsə də, ədəbiyyatımız milli və ümumbəşəri dəyərləri, şagirdlərin fərdi xüsusiyyətlərini nəzərə almaqla, əlverişli təlim şəraitinin yaratmaqla, tələbyönümlü, nəticəyönümlü, şagirdyönümlü, inteqrativ şəkildə tədris olunmalıdır. Bu prinsipləri nəzərə alan müəllim qarşısına müəyyən vəzifələr qoymalıdır.
Şagirdlərinin idraki, informativ-kommunikativ fəaliyyət göstərməsini, onlarda düşünmə, emosional və hərəki bacarıqların formalaşmasını əsas götürən müəllim həmin vəzifələri həyata keçirmək üçün müəyyən vasitələr müəyyənləşdirməlidir. Bu vasitələr müəllimin öz vəzifəsinin öhtəsindən layiqincə gəlməsi üçün açar rolunu oynayacaqdır.
Vasitələr içərisində ən mühümü İKT-dir. Çünki bu
gün İKT-siz cəmiyyət ağılasığmazdır. Bölgələrdə mərkəzlə birbaşa təmas qurmaqda
çətinliklər yarandıqda bu vasitə əvəzsiz rol oynayır. Həyat çox sürətlə inkişaf
edir. Texnika əsrində şagirdlərə ayaq uydurmağın yeganə yolu onlardan bir addım
öndə olmaqdır.
Təhsil sistemimizin inkişaf
tempi göz qabağınadadır. Bu templə ayaqlaşmaqda
çətinlik çəkməmək üçün mən Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi “Mədəd” təşkilatı tərəfindən
“İKT-nin təhsilə tətbiqi üzrə Müəllimlərin Peşəkarlıq Səviyyəsinin Təkmilləşdirilməsi”
təlimindən sonra İKT üzrə axtarışlar geniş vüsət almağa başlamışdır. Bundan sonra mən Azərbaycan Respublikası Təhsil
Nazirliyi nəzdində Təhsil sisteminin informasiyalaşdırılması idarəsi və “Mədəd”
təşkilatı tərəfindən keçirilən “Gələcək üçün Təhsil” təlimi üzrə İntel kursunu bitirmiş və texnoloji
biliklərimə yenilərini əlavə etmişəm.
MİMİO İnteraktiv lövhə Texnologiyaları ilə
tədris maraq dairəmi cəlb etdiyi üçün mən paytaxta gələrək onun dərinliklərini
mənimsədim. Təlimlərdə xüsusi fəallığım ilə seçildiyimdən diqqəti cəlb etməyi
bacardım. Rayonumuzda bu lövhə ilə iş üzrə xoşməramlı təlimçi seçildim. Uzun
müddətdir ki, bu lövhənin rayonumuza gətirilməsi üçün çalışıram.
Azərbaycan dili və ədəbiyyat fənn
kurikulumu ilə tanışlıqdan sonra mən bu kurikulumların təbliği barədə düşünməyə
başladım. Öncə müdavim kimi kursda iştirak edərək biliklərimi möhkəmləndirdim. Sonra məqsədimə bir addım daha yaxınlaşmaq
üçün Bakı Avropa liseyinde “Unisef” tərəfindən təşkil olunmuş Azərbaycan dili və
Ədəbiyyatı fənn kurikulumunun tətbiqi
üzrə təlimçilər üçün təlim kursunu və “Öyrədənlərin
öyrədəni”təlim kurslarını bitirərək “Təlimçi” statusu aldım. XXI əsr Beynəlxalq Təhsil və İnnovasiya Mərkəzi tərəfindən təlimçilik
təklifi dəyərləndirdikdən sonra təlimçi kimi fəaliyyət göstərirəm.Təhsil sistemimizin inkişaf tempi göz qabağınadadır. Bu templə ayaqlaşmaqda çətinlik çəkməmək üçün mən Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi “Mədəd” təşkilatı tərəfindən “İKT-nin təhsilə tətbiqi üzrə Müəllimlərin Peşəkarlıq Səviyyəsinin Təkmilləşdirilməsi” təlimindən sonra İKT üzrə axtarışlar geniş vüsət almağa başlamışdır. Bundan sonra mən Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi nəzdində Təhsil sisteminin informasiyalaşdırılması idarəsi və “Mədəd” təşkilatı tərəfindən keçirilən “Gələcək üçün Təhsil” təlimi üzrə İntel kursunu bitirmiş və texnoloji biliklərimə yenilərini əlavə etmişəm.
Şagirdlərimin mənə ünvanladığı
suallara anındaca cavab vermək üçün öz üzərimdə daim işləyirəm. Hər gün şagirdlərimlə
birgə yeni nə isə öyrənir, nailiyyətlərimi artırıram. Bu məqsədlə yeniliklərlə
bağlı bütün seminarlarda iştirak edirəm. “İnsan Alveri: Təhlükələr və
Qabaqlayıcı Təşəbbüslər” üzrə təlim kursunu bitirmişəm. Şagirdlərimlə bu həyati
təhlükə daşıyan problem barədə dəyirmi masa keçirmişəm.
Mənim üçün sosial bacarıqlara yiyələnmək böyük
uğurdur. Belə düşünürəm ki, müəllim daim cəmiyyətdə aparıcı qüvvə olduğundan
dövlət strukturunun bütün təbəqələrində təmsil olunduğundan ictimaiyyətlə bağlı
bütün yığıncaqlarda iştirak etməlidir. 2011-ci ilin may ayında Bələdiyyə və Təhsil mövzusunda
keçirilən treninqdə iştirak etdikdən sonra mənim sosial sferadakı fəaliyyətim
daha da inkişaf etdi.
Təhsil islahatının vacib tərkib hissələrindən biri də valideynlərin məktəb həyatında rolunu artırmaqdır. 2010-cu ildə “Unicef”-in dəstəyi ilə “Valideyn-Müəllim-Şagird əməkdaşlığını təsis etmək və Azərbaycan məktəblərində VMA-ları inkişaf etdirməklə uşaqlar üçün yararlı məktəbin inkişafına yardım etmək” layihəsi əsasında “QNT menecmenti və liderlik İnkişaf Proqramı”nın təlim kursunda iştirak etmişəm. VMA-ların işi üzrə fəallığımı nəzərə alan rəhbərlik “Azərbaycan, Gürcüstan, Moldova və Polşada Valideyn-Müəllim hərakatının inkişafı üçün təcrübə mübadiləsi formalaşması” üzrə konfransda iştirakıma qərar vermişdir. Nailiyyətlərim rayon səviyyəsində təltifə layiq görülmüşd
0 коммент.:
Отправить комментарий