Технологии Blogger.

понедельник, 27 января 2014 г.

Ənənəvi təlimdən uzaqlaşarkən daha cəsarətli olaq!                                                   
        Bu cəsarəti bizdən yaşadığımız cəmiyyət,qloballaşan dünyamız tələb edir.Buna baxmayaraq Azərbaycan cəmiyyətində ənənəvi təlimdən uzaqlaşmaq məsələsi hələ də birmənalı qarşılanmır. Bəziləri ənənəvi təlimdən imtina edildiyinə cox təəssüflə yanaşır,bəziləri ənənəvi təlimin bəzi məqamlarını saxlamagı və fəal təlimdə yeri gəldikcə istifadə etməyi daha məqsədəuyğun hesab edir,bəziləri isə haqlı olaraq,(təbii ki, fəal təlimdən mütəmadi istifadə edənlər  və bu zaman əldə olunmuş nəticələri  təhlil edən, araşdıran  hər kəs)ənənəvi təlimdən tamamilə uzaqlaşmağı daha düzgün hesab edir.Üçüncülərin fikri doğrudan da təqdirə layiqdir! Bəlkə də zamanında ənənəvi təlim təhsil prosesində doğrudan da yararlı olub və cəmiyyətin təhsil qarşısında qoyduğu tələbləri ödəyib.Amma müasir dünyamızın tələbləri və istəkləri  tamamilə başqadır.Bugünkü vətəndaşın qarşısında qoyulan tələblər və təkliflər 20 il bundan əvvəlki vətəndaşın qarşısında qoyulmurdu.Müasir dövrün tələb və təkliflərini ödəmək üçün daha bacarıqlı,iti təfəkkürə malik, ozünə yol açmağı bacaran şəxsiyyət tələb olunur. Bu gün məktəbə gələn şagird bilik və bacarıqlarını inkişaf etdirməli və təlim prosesində şəxsiyyət olaraq təzahür etməlidir.Bu fəal təlimin bu gün məktəb qarşısında qoyduğu ən vacib şərtlərdəndir. Bugünkü müəllimin qarşıya qoyduğu bütün məqsədlər bu şərti reallaşdırmağa yönəlməlidir.Bunun üçün də müəllim təlim prosesinə daha cəsarətlə yanaşmalı,özünü müəyyən çərçivədə hiss etməməli,bu prosesdə - mən sadəcə faslitatoram,-  deyə imkanlarını məhdudlaşdırmamalı,əksinə, təlim prosesində bütün potensial imkanlarından istifadə edərək yaradıcı bir şəxs kimi təzahür etməlidir. Fəal təlim müəllim qarşısındakı bütün sədləri və çərçivələri götürsə də,bəzi hallarda müəllim şəxsiyyətini arxa plana çəkmək meylləri də vardır.Əslində isə fəal təlimdə müəllimin təşəbbüskarlığı və fərdi nümunəviliyi,müəllimin probləmə yaradıcı yanaşması xüsusi şərt hesab edilir.Müəllim öz təşəbbüs və qənaətlərini şagirdlərin fikir və fəaliyyətləri ilə birləşdirdikdə, tədrisi interaktiv səmtə istiqamətləndirdikdə təlimin səmərəsi daha üstün olar.
         Göründüyü kimi fəal təlim öz əlamətdar keyfiyyətləri ilə təlimdə və tərbiyədə müəyyənləşdirilmiş məqsədi ön plana çəkməklə ənənəvi təlimdən fərqlənir.Fəal təlim məqsədin nəticəyə istiqamətlənən yoluna da işıq saçır.
      Bu gün fəal təlimin tətbiqi o baxımdan da təqdirə layiq hesab edilə bilər ki,burada məqsədin qoyuluşu və dəqiqliyi mütləq nəzərə alınır və tədrisdə məqsəd ciddi şəkildə təlimin və tərbiyənin bütün mərhələlərinə yönəldilir.Fəal təlimdə məqsəd elə qoyulmalıdır ki,yüksək nəticənin əldə olunmacağına təminat versin və nəticə müvafiq şəkildə qiymətləndirilsin.
       Beləliklə,fəal təlim metodlarının təlim və tərbiyəyə tətbiq edilməsi sözsüz ki,şagirdlərin fərdi qabiliyyətlərinin,idrakı inkişaflarının formalaşmasında,onların interaktiv fəaliyyətə alışmasında müstəsna mahiyyət daşıması danılmaz həqiqətdir. Təlim və tərbiyədə fəal təlim metodlarından istifadənin üstün olması şagirdlərin bir şəxsiyyət kimi özlərini dərk etmələrinə ,doğma vətənlərinin layiqli övladları kimi böyümələrinə həlledici istiqamət verir.

        

0 коммент.:

Отправить комментарий