Ənənəvi təlimdən
uzaqlaşarkən daha cəsarətli olaq!
Bu cəsarəti bizdən
yaşadığımız cəmiyyət,qloballaşan dünyamız tələb edir.Buna baxmayaraq Azərbaycan
cəmiyyətində ənənəvi təlimdən uzaqlaşmaq məsələsi hələ də birmənalı
qarşılanmır. Bəziləri ənənəvi təlimdən imtina edildiyinə cox təəssüflə yanaşır,bəziləri
ənənəvi təlimin bəzi məqamlarını saxlamagı və fəal təlimdə yeri gəldikcə
istifadə etməyi daha məqsədəuyğun hesab edir,bəziləri isə haqlı olaraq,(təbii
ki, fəal təlimdən mütəmadi istifadə edənlər
və bu zaman əldə olunmuş nəticələri təhlil edən, araşdıran hər kəs)ənənəvi təlimdən tamamilə uzaqlaşmağı
daha düzgün hesab edir.Üçüncülərin fikri doğrudan da təqdirə layiqdir! Bəlkə də
zamanında ənənəvi təlim təhsil prosesində doğrudan da yararlı olub və cəmiyyətin
təhsil qarşısında qoyduğu tələbləri ödəyib.Amma müasir dünyamızın tələbləri və
istəkləri tamamilə başqadır.Bugünkü vətəndaşın
qarşısında qoyulan tələblər və təkliflər 20 il bundan əvvəlki vətəndaşın
qarşısında qoyulmurdu.Müasir dövrün tələb və təkliflərini ödəmək üçün daha
bacarıqlı,iti təfəkkürə malik, ozünə yol açmağı bacaran şəxsiyyət tələb olunur.
Bu gün məktəbə gələn şagird bilik və bacarıqlarını inkişaf etdirməli və təlim
prosesində şəxsiyyət olaraq təzahür etməlidir.Bu fəal təlimin bu gün məktəb
qarşısında qoyduğu ən vacib şərtlərdəndir. Bugünkü müəllimin qarşıya qoyduğu
bütün məqsədlər bu şərti reallaşdırmağa yönəlməlidir.Bunun üçün də müəllim təlim
prosesinə daha cəsarətlə yanaşmalı,özünü müəyyən çərçivədə hiss etməməli,bu
prosesdə - mən sadəcə faslitatoram,- deyə
imkanlarını məhdudlaşdırmamalı,əksinə, təlim prosesində bütün potensial
imkanlarından istifadə edərək yaradıcı bir şəxs kimi təzahür etməlidir. Fəal təlim
müəllim qarşısındakı bütün sədləri və çərçivələri götürsə də,bəzi hallarda müəllim
şəxsiyyətini arxa plana çəkmək meylləri də vardır.Əslində isə fəal təlimdə müəllimin
təşəbbüskarlığı və fərdi nümunəviliyi,müəllimin probləmə yaradıcı yanaşması
xüsusi şərt hesab edilir.Müəllim öz təşəbbüs və qənaətlərini şagirdlərin fikir
və fəaliyyətləri ilə birləşdirdikdə, tədrisi interaktiv səmtə istiqamətləndirdikdə
təlimin səmərəsi daha üstün olar.
Göründüyü kimi fəal təlim öz əlamətdar
keyfiyyətləri ilə təlimdə və tərbiyədə müəyyənləşdirilmiş məqsədi ön plana çəkməklə
ənənəvi təlimdən fərqlənir.Fəal təlim məqsədin nəticəyə istiqamətlənən yoluna
da işıq saçır.
Bu gün fəal təlimin tətbiqi o baxımdan da
təqdirə layiq hesab edilə bilər ki,burada məqsədin qoyuluşu və dəqiqliyi mütləq
nəzərə alınır və tədrisdə məqsəd ciddi şəkildə təlimin və tərbiyənin bütün mərhələlərinə
yönəldilir.Fəal təlimdə məqsəd elə qoyulmalıdır ki,yüksək nəticənin əldə
olunmacağına təminat versin və nəticə müvafiq şəkildə qiymətləndirilsin.
Beləliklə,fəal təlim metodlarının təlim
və tərbiyəyə tətbiq edilməsi sözsüz ki,şagirdlərin fərdi qabiliyyətlərinin,idrakı
inkişaflarının formalaşmasında,onların interaktiv fəaliyyətə alışmasında müstəsna
mahiyyət daşıması danılmaz həqiqətdir. Təlim və tərbiyədə fəal təlim
metodlarından istifadənin üstün olması şagirdlərin bir şəxsiyyət kimi özlərini
dərk etmələrinə ,doğma vətənlərinin layiqli övladları kimi böyümələrinə həlledici
istiqamət verir.
0 коммент.:
Отправить комментарий